+36 (22) 780-650 (CallCenter)
H-2484 Gárdony, Eötvös tér 17.

Az ÖN kényelmét szolgálva

Távmenedzsment

Hogyan vehető igénybe a távmenedzsment szolgáltatás?

Szolgáltatásunk csak előre egyeztetett időpontban vehető igénybe!
Időpont , probléma meghatározás és adategyeztetést követően. Időpontért hívja CallCenterünket a +36(22)780-650-es telefonszámon !Köszönjük!

Távmenedzment szolgáltatásunkal sok esetben helyszíni kiszállás nélkül el tudjuk hárítani a felmerülő problémákat.Legyen szó szoftveres hibáról vagy hálózati hibáról.

Ezáltal nincs kiszállási díj és gyorsabb a hibaelhárítás is!

Ahhoz, hogy segíteni tudjunk, mindenképpen nézze meg tarifatáblázatunkat és a jobb oldalon található  Team Viewer ikonra klikkelve töltse le a Quick Setup programot és indítsa el.

A program futtatását követően a jobb oldalon látható alkalmazás kép fogadja.

Ezt követően vegye fel a kapcsolatot velünk a

+36 (22) 780- 650-es CallCenter számunkon és adja meg munkatársunknak az  ÖN azonosítóját valamint a jelszavát.

Futtatot program képe

tv_run
Online Help (H1)

Online Help (H1)

Minden megkezdett óra az első 2 órában

6500 Ft+ÁFA
Online Help (H2)

Online Help (H2)

2 órát meghaladó távmenedzsment esetén minden további megkezdett óra

5500 Ft+ÁFA
Kamera Help (H3)

Kamera Help (H3)

Kamerarendszer hálózati hiba elhárítás minden megkezdett óra

6000 Ft+ÁFA
Riasztó Help (H3)

Riasztó Help (H3)

Riasztórendszer hiba elhárítás minden megkezdett óra
(Csak az általunk telepített, internet kommunikátorral ellátott rendszerek esetén!)

7000 Ft+ÁFA

Akik már

Partnereink

OES
BYD
REZOLA KFT
GOLD TRAFIK BT
vaderstade
velencetaxi
parkerdei ovi
dzsojo
Mózes Vill Bt.
Lépés Magazin
őze_márvány
SOKON KFT
Legyen a partnerünk
Legyen a partnerünk
Legyen a partnerünk
Cookie-hoz való hozzájárulás Real Cookie Banner-val Hívjon most!